NIMA

Online Marketeer

De opleiding Nima Online Marketeer bevat sinds september 2014 twee examenmodules op EQF-niveau 5 van het Europees kwalificatieraamwerk. Het examen is ontwikkeld voor marketeers die zich willen verdiepen in online marketing. Het examen bestaat uit een schriftelijk en een mondeling gedeelte. Voor meer informatie en exameneisen:

naar NIMA examens

NIMA Marketing thema’s

Op dinsdag 20 juni 2017 organiseert NIMA voor de eerste maal in zijn geschiedenis de NIMA Marketing Day. De onderwerpen waarover de meeste vraag bestaat (bij NIMA Members) om verdieping en verbreding van kennis zijn geclusterd.

De thema's:
The Customer (Customer Journey, Jongeren/Ouderen, new markets, segmenteren 2.0, Customer Insights Management);
The Story (Contentmarketing, Story Telling, Copy Writing, Video, Conversation Management);
The Brand (Positioneren, Branding, Merkenmanagement, Brand Design, Brand Guides, Identity);
The You (Personal Branding, presentatietechnieken, permanente educatie, arbeidsmobiliteit etc);
The Manager (New Marketing Management, multidisciplinaire teams, inclusive leadership, strategic management, hr);
The Academy (Education Partner-track, proeflessen, stoomcursussen, permanente educatie, A, B, C);
The Design (Design Thinking, Persuasion Design, Product Design, Marketingdesign, Online Design & Usability, Packaging);
The Weird (Marketing is dood, alles is marketing, marketing is communicatie, verleiders en misleiders, paradijsvogels);
The Tools (Martech, CRM, Data, Personaliseren, bots & AI, VR);
The Media (Multi Channel, Owned & Earned, Paid, personalisatie in media, verdiende aandacht).

informatie over NIMA Marketing day 2017